Thursday, November 11, 2021

GB Health Cert

 來源 — 寵物移民揮手區

date:27/07/2021

適合主人親自帶自己毛孩

  • 我唔係專家 都參考過無數YT 吸取唔同同路人經歷 仍然需要來回漁處三次 我只係希望大家可以一take過完成麻煩既任務 如有任何疑慮 建議自己再搵答案
  • 請時刻參考多份資料 大家都明白資料要求隨時更新
  • 漁處人人不同 你成功唔代表我成功 但我會假設遇到既都係mean精 咁就需要最十足既預備 另外 保持禮貌 我相信佢地都會幫手 (雖然都係西面)
  • 漁處需要一個工作天出health cert,每工作天3時後先可以拎番張cert(星期一二航班請留意)
  • 漁處你填啱唔會cofirm你 填錯會打俾你 建議遞表當日唔好安排任何節目 最好朝早去 起碼有錯可以立刻到獸醫更改及加簽
  • 請記得記得帶針卡 機票打印本 及狗牌/貓牌如需立刻影印/打印 可以去隔黎西九龍中心1/F印
  • 大部分獸醫都唔太熟識漁處呢份野 所以佢地簽完 記得自己double check一次本人路線:荷蘭轉機 pet taxi 入UK 貓狗都有我自己穩陣會整晒EU+GB 亦有朋友整EU 自己衡量各$350一份 我一貓一狗 共$1400貓比較簡單 狗狗因為要做anti-parasite treatment 所以時間比較緊張 同埋有多啲資料要填

1.請你既獸醫用藍筆簽名 唔好問我點解 我見過有人被reject

2.獸醫會有自己name chop 但唔代表name chop係登記名 例如登記名係chan tai man 但name chop係peter chan 咁就已經唔可以 因為漁處職員會搵番你獸醫係唔係合資格 (我就係中左呢招要走多轉)

3.Species 貓:FELIS SILVESTRIS CATUS 狗:CANIS IUPUS FAMILIARIS 我幫朋友填又係 自己填都係 建議自己再查清楚

4.狗狗如有AVID 請填寫 如後加 漁處亦需要你去獸醫加簽後補文件唔係你自己填番上去就okay

5.狗Anti-parasite treatment 請加上狗狗重量 因為藥既份量係用你狗狗重量衡量

6.所有填ISO位置 狗狗記得加番AVID (本人亦因為呢個原因 再行多次)

7. 漁處份申請表 可以一次過填幾隻寵物 (係呀 個位好細 但可以照填)寫住咁多先 EU會再開另一個post 自行搜尋祝各位好人一生平安

No comments:

Post a Comment