Tuesday, April 12, 2022

網友分享 HKG → Doha → Dublin, Ireland

 SOURCE


長文􀀁􀀁

已到埗UK􀀁􀀁􀀁􀀁一星期了,終於有時間回想返上星期海陸空既經歷,鬆一口氣 想分享返整個過程我遇到的難題,希望幫到大家 出發前真係每日都有新挑戰,好多個晚上訓唔著 相信好多主人情況同我一樣,學懶洋洋公主講,不斷會遇到突發事,心

臟真係要夠强大呀,真心多謝你呀公主

面對香港惡劣既形勢,希望黎緊要帶毛孩走既主人們要加油呀! 

-------訂機票-------

由10月開始訂機票不斷被取消,訂機票都搞到個人好攰(backup) 

Lufthansa (被取消x2 > Swiss > Finnair > Qatar > Turkish

一直想帶6kg松鼠狗in cabin, 做足準備 誰知飛前兩星期先收到Finnair通知cancel, 之後可選擇的airline不多了,臨時臨急轉in hold, 又要訂飛機籠,由零開始 最後選擇了qatar, 路線是: 

HKG → Doha → Dublin, Ireland 

-----打大佬------

接下來的難題到大佬, 突然疫情關係WFH , 而我是星期三晚的機,最穩陣還是星期二要取回文件,打比大佬問,佢叫我星期一早上最好10點前放入dropbox , 如果文件齊會盡做的 星期二可取回(記得mark" Urgent "+ 打電話confirm大佬中午前收到) 於是我安排星期日晚上食杜蟲,結果順利 1 take pass, 開心過考到車牌 

------飛機􀀁􀀁check in------

我是19:10 機,下午未夠3點已經到機場,check in counter未開,我帶狗狗外出行多個圈

大約3點半已經開左,可以既話早d到check in, 機場好多食肆5點就close, 食飽飽先上機

Qatar寵物check in需要出示: 針卡,fit to fly, annex form, 預約Dublin airport compliance check 既 email 

佢地會全份拎去make copies

人需要: Ireland PLF, 針紙 / test result (9個月内已打兩針,無需做test) 

飛機籠: 可預先放食物和水樽,ground staff有索帶幫你鎖好門 

第一程機 全機爆滿,第二程機8成滿

DOHA 轉機無需拎寵物/做安檢,直接轉機;但兩程機都要經接駁巴士,用樓梯上落機,我拎得多hand carry有d辛苦 

題外話Qatar飛機餐算幾好食, service都好好

--------到達Dublin􀀁􀀁--------

早上06:05 落機, 愛爾蘭入境時海關會問你去邊,幾時去,比船飛佢睇下就ok. 接狗狗位置在申報通道的左手面,我去到有職

員陪佢玩緊,個籠本身固定好既水樽移晒位,即係佢無水飲􀀁􀀁見到佢安然無恙,但成張床都係vv 􀀁􀀁, 畢竟困左成20個鐘,好叻仔架喇

因compliance check約左最早7:30, 未夠鐘我是但揾左個關員幫手,佢好快通知左相關人員幫我地處理, 佢地有部超

大reader, check完晶片就拎左annex form入房吸印 完成後用credit /debit card比錢 €50 就完成了,仲提我呢份form valid 4個月,拎住佢可進出EU, 好nice. 

-------Dublin 轉船􀀁􀀁 Stenaline > Holyhead ---------

Stenaline早上船班次是08:15 , 我本身預計我班機未必趕到,於是一早book左下午2點幾既船飛 我地7點半搞掂晒入左境,都係諗住博一博直接截taxi去左碼頭先

機場門口行前幾步已經有的士站,站頭有人負責安排taxi, 我地行李太多,佢幫我地call左架van, 等得黎上車都8點鐘,心諗一

定趕唔到上一班船啦 15分鐘車程,車費€40(大車). 去到counter先知原來我買左果班船cancel左􀀁􀀁 , 我上機前仲check過班船仲o係度的,完全無收過通知cancel. 谷友要留意stenaline 下午2點3的船呢排經常都有調動 

不幸中之大幸, 上一班船delay, 佢比我地衝上船,boarding期間無人check過任何人寵既文件,上接駁車後,成架車會駛入船上面,落車果層已經係kennel房,staff會安排kennel比你,會有尿片墊,籠既清潔用品,佢會叫你記著密碼鎖,途中可以叫staff帶你落黎睇佢/ 餵佢, 但呢層係好食風,房仔出面超凍,我無要求帶佢外出 

我地拎住好多行李狂奔完,仲有個4歲小朋友,於是即場book左間cabin休息,環境幾好床訓得舒服 落船前會

有announcement, 車先走再到foot passenger, 同樣搭返接駁車落船, 就係咁我地終於黎到 了􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁 

---------到達Holyhead􀀁􀀁--------

入境時只是show了人passport (plf 都無睇) , 沒有要求出示寵物文件 (我有提我帶埋狗仔移民) 只是問我在ireland逗留左幾耐

我在Holyhead book左1晚酒店回氣,Holyhead碼頭無乜taxi的,谷友們記得book 定車 我call左酒店老闆幫我揾taxi, 分2次先車得晒d行李 另外想提一提,第一程taxi收debit card, 第二程taxi只收cash, 準備少少£ 穩陣d

叉左一晚電後,book左􀀁􀀁taxi返屋企,當以為可以鬆一口氣既時候,原來還有更多的難關等住我

不過最重要成功過到黎 ,􀀁􀀁􀀁􀀁祝大家都順順利利 或者想知多d 資訊,有興趣入寵物UK熄爐谷,可pm我架􀀁􀀁

No comments:

Post a Comment