Wednesday, April 27, 2022

土航:香港HKG~伊斯坦堡IST~法國CDG~Pet taxi 經Eurotunnel 往UK

 SOURCE

3月8日晚登機 土航:香港HKG~伊斯坦堡IST~法國CDG~Pet taxi 經Eurotunnel 往UK
✈️機票方面:
✈️訂漢莎—》取消
✈️訂瑞航-〉取消
✈️訂Qatar -》起飛前幾日告知航班改後1日
✈️訂土航-〉最終順利成行
🔖Tips: 由於鎔斷機制加上禁止🚫8個國家航班降落在香港機場,因此航空公司不斷變動與變更。在經歷漢莎與瑞航分別被取消後,我download 了「My HKG」Apps去看有哪些航空公司仍然有如常起飛及降落,從而決定訂Qatar 及土航。
比較:(純粹來自個人,不代表所有皆如是)
Qatar: 直接廣東話溝通,要先購買人既機票,再打電話上去request 寵物機位,詳情我之前po過,唔再重複。行李每人30kg,手提7kg,寵物逐kg計,行李超重逐kg計,記得係貴過土航。
土航:我直接打去英文部,詳情都係之前po過,唔再重複。‼️要留意‼️一定要send封email去香港office confirm是否確實留了寵物機位及詳細內容。好似我2隻貓in hold喺1個籠,英文部落order係1隻貓1個籠,所以一定要confirm清楚。
*記得有見好多人話土航貴,我自己因為行李超重加埋in hold費用,所以無法比較。
📍打大佬
- 打晶片同打rabies 我都係喺Pet Central Mongkok兼同一日內完成✅ 連同獸醫加簽我都係呢間。‼️要注意既係,由3月1日開始,不再接受獸醫加簽文件。
*加簽文件不需要在打晶片及rabies同一間診所做
-記得叫獸醫掃下貓身上面張晶片仲有冇喺度,同埋對下個晶片號碼岩唔岩
- EU同GB各填好一份,‼️用藍筆‼️,另有一份漁護署既申請表(樹form)獸醫除加簽以上文件,仲會出返份Fit to travel/ Fit to fly信件證明,一隻貓一張。仲有記得針卡。記住所有文件要對清楚至好離開!!!仲有book左Pet taxi既invoice同埋機票。
🔖Tips: 因應疫情關係,漁護署只開星期二、四,時間由0900至1630,敬請計算好時間。(貓🐱到達UK起計的10日內)
最理想係上午去獸醫度簽文件,跟手再過去漁護署交文件,有問題下午會收到漁護署電話。我自己填既野係岩晒,但居然衰左喺獸醫簽多左個位(EU form),獸醫簽埋漁護署獸醫個格🤦🏻‍♀️ 搞到我又要碌出去護漁署交返張吉表。。。最後成功取回文件,呢part至叫做完成✅
📍Check in
起飛前一日,土航會有職員打電話提你記得早4小時入機場及影印針卡連所有動物證明文件一式兩份。我係2305起飛既班機,即1800開始可以check in。不過我為咗安心起見,1630已經到機場,先去做左PCR TEST先,主要係驚真係會check,同埋自己安心,所以我照book左機場做,1.5小時左右就收到報告了。
👉🏻PCR Test: 香港離境不用睇,IST轉機不用睇,我係打咗3針同已經過左14日,法國不用睇,入英國更加不用睇。
👉🏻1800 check in,我係排第一個。職員先磅重行李,然後再磅重動物籠加動物。要俾既文件有:特衰護照、EU 同GB Form、Fit to fly / travel 信、針卡。同埋記得要網上填好法國既Passenger Locator Form。呢份野係有啲玩野既,佢話Optional 既地方都要填滿晒至得,同埋好多位我都填唔到,所以我將手機俾左職員幫我填🙈 (大家唔好學我)。搞掂左之後,職員叫我繼續keep住籠物,直到2130再返去counter搵佢,咁再安排人帶我去送低寵物俾超大型行李位。
👉🏻呢個時候記得要填Eurotunnel 既API Booking,仲有英國既Passenger Locator Form(好似係3月18日開始唔使再填)。我記得要upload針紙既,法國既就忘記左要唔要upload
📌轉機
-HKG往IST係會隔開一個位坐既,所以安心又舒服😌而且有晚餐同早餐提供,亦都有得揀食咩。仲有一袋牙刷、牙膏、拖鞋等等物品送,都幾貼心。
-到左IST,因為轉機時間只有1小時多啲,而我座位係Business 之後2行,所以好快就落到機兼上埋無人車直去航廈。到達航廈時仲係0615,要等到0630至會出閘口資料,所以就安心坐低兼用機場免費Wi-Fi 報平安。
-個閘口27號係最後面既,所以一知道就最好起行。到閘口後,要俾特衰護照職員睇,但個職員好似第一次見咁,仲要同隔離既職員研究,再問我由邊度黎🙄 最後登機係成架機爆曬架!!!然後又食一餐早餐,而且等轉機期間,係見唔到寵物既…飛左3小時,總算到達法國巴黎機場。
📌CDG機場
呢度一落機就要check護照同埋針紙,然後就去拎行李。但係見唔到之前網上面啲人講既綠色通道,加上無職員,咁我唯有一見類似關員既人就用英文問。果然法國人英文係唔多好,然後我肢體動作加一句:Meow,佢即刻明晒!叫我去17號既特大行李度等。呢個時候又係用機場WI-FI ,pet taxi司機已經到左機場等緊我,問我進度如何?就唯有話佢知叫佢等。都等左幾耐,期間見到職員就問,都係出動肢體動作加Meow,個個都係話去17號等。終於等到2隻豬現身,佢哋喺籠入面又痾屎又痾尿,好彩入面有尿墊,不過都無時間俾我去替換,就趕急出關啦!
📍Pet taxi
👉🏻有好幾間,豐儉由人,我唔特別講,我自己就係用Pet Moves Aboard,一直用email同WhatsApp 同負責人聯絡,有咩唔明就問,然後對方都好快回覆。司機勁好人,好細心,令我雖然由1100坐到1800都仍然覺得舒服😌而且中途會時不時停休息站,可以去下廁所、買下野食或飲品。
🔖Tips:不過可能對方真係好忙,有時會有甩漏,所以自己要睇緊啲,同埋唔好怕問。
📌司機接左後,佢會要你張針紙俾佢影相upload既。然後去到Pet Reception 度,要俾EU Form同針卡,司機叫我慢慢,唔好急。跟住會俾部機你掃寵物晶片,一隻一隻黎,全程都係司機搞,我企喺度睇。因為係平日,所以完全無人,我哋好快趣搞掂就去Eurotunnel 啦!
📌Eurotunnel 其實係一架大火車🚄,pet taxi會成架駛上架火車度,然後就等火車開車,35分鐘就入左英國境架啦!入英國境後,要出示護照,呢個時候就係出示BNO啦!對方會問你邊度黎既,答完就放行。
👉🏻我哋比原本要坐Eurotunnel 既時間遲左幾分鐘,所以司機載左我去Eurotunnel 既休息站。個度因為係平日,無咩人,好舒服😌佢話佢朋友俾左錢,share俾佢,所以益埋我,呢個真係extra!因為裡面既所有食物同飲品都係免費,所以司機叫我盡情食、飲同拎!佢推介我一定要食法國乳酪,話比英國既好食好多倍!!!因為佢咁好人,加上揸咁多個鐘頭車真係辛苦,所以我到埗後係有俾貼士佢架!當然,俾唔俾隨心啦!
打左咁多,我2隻豬一出籠就即刻去流動廁所痾尿,瞓完一晚仲胃口大開咁食唧唧醬。我兩個老人家14歲(有高血壓)同埋11歲都做得到,你哋既都可以架!!!!

No comments:

Post a Comment