Wednesday, May 4, 2022

《GB Pet Health Certificate & 漁護署加簽程序》

 FACEBOOK PAGE

入去FACEBOOK有文件SAMPLE相

由於英國脫歐後,GB Pet Health Cert 已經取代左原本的Annex IV form,呢張form一共8頁紙,所填的資料比Annex form更簡易

貓貓可以喺10日內完成加簽程序,但狗狗只有5日時間(因要到達英國前120小時做埋杜蟲),時間十分緊迫,要好好計劃

1️⃣ 預先填好GB Pet Health Certificate
呢份form上限可以填5隻動物,我地4貓1狗剛剛好。填好晒資料先拎去比獸醫簽名,亦有一啲獸醫診所會幫你填埋,但未必間間識填/肯填,所以記得去之前要問清楚

2️⃣ 預約獸醫
我填好份form,用post-it貼好晒獸醫需要簽名嘅位置,去到時獸醫只係喺我標示嘅位置上簽名同蓋印(記得要有獸醫全名)。

另外狗狗係需要即時食杜蟲藥,然後獸醫會喺張form度填返相關資料(記得要填埋杜蟲藥嘅成份)。

最後,每隻寵物都需要獸醫出返一封健康證明書去符合返PBS嘅要求。
🔸健康證明書要有:
·主人資料
·寵物資料
·瘋狗針資料
·狗狗寫埋杜蟲
·最重要係證明佢地可以搭飛機(fit to fly)

🔸溫馨提示:可以準備多一份form,萬一填錯都可以馬上再填過

3️⃣ 漁護署加簽
我地星期四機,星期一早上去診所,準備好晒所有文件後,下午馬上去漁護署交文件。正常加簽時間需要一個工作天。由於疫情關係,漁護署唔係日日開門,文件只係放喺地下的Drop Box。

過左大約兩小時,收到漁護署電話📞,通知支票填錯價錢(原來我5隻動物已算係一批,一批加簽價錢係$615)另外需要交埋主人的機票証明。由於冇支票喺身,要第二日早上再去交過。(嘗試過問佢資料有冇出錯,但佢話未交齊文件係唔會幫你對資料的)

星期二早上去補交文件,下午4時左右收到電話可以去拎喇,星期三上午順利拎返晒啲文件!即刻放心晒!

🔸需要遞交嘅文件有:
·漁護署的動物健康證書申請表
· GB Pet Health Cert
·主人機票
·支票/銀行本票
·針卡/狗牌《正本》
·獸醫診所發出的健康證明(呢樣冇要求交,但我都有交埋)

4️⃣ 交文件到PBS pre check
拎返漁護署加簽後,要scan晒所有文件send返比PBS做pre check。
🔸文件包括:
·GB Pet Health Cert
·針卡
·狗牌
·診所發出的健康證書
·主人機票

PBS要求於到達前4-5日交齊文件做pre-check (可於杜蟲前交文件),否則會有£75的附加費用。但我地於杜蟲時先見獸醫,所以冇辦法4-5日前交到比PBS。

我哋星期三拎返文件後才send比PBS,最後落機時收到email話pre-check已完成,唔駛比附加費用了!🙌🏻

GB Pet Health Certificate download:
https://www.gov.uk/…/pet-travel-apply-for-a-gb-pet-health-c…

 漁護署的動物健康證書申請表
https://www.afcd.gov.hk/…/qua_ie_eapao_ioahc/files/common/a…

No comments:

Post a Comment