Tuesday, May 10, 2022

香港-新加坡-荷蘭-英國 45個鐘之旅😼

 FACEBOOK PAGE1 PAGE2

香港-新加坡-荷蘭-英國 45個鐘之旅😼
(飛機17 hours + 船17 hours + 轉機 1 hour + 落機到上航 10 hours)
我見最近多咗好多人揀搭新加坡航空,我上個月就係搭新航轉船嚟英國嘅,希望呢個小小嘅sharing 可以幫到啲想搭新航嘅貓奴們 (狗狗嘅paperwork 我就唔係太清楚,所以唔知呢個post幫唔幫到啲咩🙇🏻‍♀️) 另外,真係好感激公主同各位喺呢個group嘅資料!如果無你哋,大王嘅移民過程都唔會咁順利!
我哋本身係一心想pet in cabin 因為我哋唔忍心要大王自己一個喺個機倉到驚又唔知發生咩事,所以我哋喺24 Jan book咗Finnair 喺4 March果班機 。點知我哋喺8 Feb發現佢哋cancel咗班機又無同我哋講😑我哋係自己打去個CS到問佢先話因為香港嘅restrictions,所以飛唔到。 我當時仲喺公司返緊工開緊會,個人係完全集中唔到!!! 咁我就叫我老公check吓有無其他airline 可以同一日飛,因為我哋已經book哂所有野,我又已經同我業主講咗幾時走,所以就唔想轉其他日子。on top of that, 當時香港個情況,個人覺得越快走越好,唔想拖多幾個星期。
咁我哋就搵到三個airlines 可以喺4 March飛人去英國嘅: KLM / Turkish airlines / SQ (新航)。KLM同新航就好好嘅,佢地兩個都話要另一個department 去confirm有無寵物機位,咁佢哋兩個都願意幫我哋hold 人嘅機位三日,睇吓寵物果邊有無位就再confirm同俾錢。KLM 就有提過4 March果日pet in cabin機會好微,因為已經full咗 除非有人cancel, or else 我哋大王都係要in hold; 新航就無其他選擇,只有pet in hold,但因為當時好多歐洲機都陸續cancel 所以我哋覺得新航會比較安全🥲 而Turkish airlines 我老公話個CS個態度麻麻😂同埋要我哋confirm咗人嘅機位先可以幫我哋check 有無寵物位,咁所以最尾就決定等KLM + SQ!
新航個電話CS就有俾個email address 我哋去問寵物位 (sq_reservations@singaporeair.com.sg),咁我哋喺9 Feb就email俾佢哋 寫哂我哋會搭果班機嘅編號 (⭐️注意一下 我自己做research嘅時候,就發現幾年前新航飛歐洲嘅航班,喺新加坡轉機時會係另一個航空公司嘅飛機去take over。所以佢哋係有試過只confirm 乘客去新加坡果程有寵物位,但無confirm轉機果程!所以你哋confirm 寵物位時,一定要講明兩程機嘅編號同confirm pet in hold for both flights。我相信佢哋而家都進步好多,做得好好,但自己小心啲都好嘅😊) 咁喺個email 我哋都寫到明係urgent (‘Please may I request an urgent response as we need to confirm other travel based on if we can travel with our pet.’) 同寫哂大王嘅資料: 體重、品種、個籠幾大等等。
11 Feb 晏就十二點到佢就用email confirm我哋新加坡去荷蘭有寵物位同埋佢地需要嘅documents for pet in hold。跟住12 Feb就confirm埋香港去新加坡果程都有位!另外佢會問你send啲documents 俾佢睇咗先,因為怕你會有錯漏,但因為漁記要出發前十日先可以搞,所以我哋都有覆返佢我哋會盡快send俾佢哋。最後就係俾錢💰confirm埋人嘅機位。以下係新航會叫你哋provide 嘅文件:
1. Export/import/transshipment licenses from your departure/destination/transit country’s authorities 如果你喺新加坡轉機等候時間係唔超過4小時,你一定申請transshipment license (https://licence1.business.gov.sg/.../aut.../showLogin.action) 正常就兩日 (SGD$50) 批俾你,但如果趕時間做快証 (SGD$100) 就一日就得啦
2. Valid health certificate
3. Valid rabies vaccination certificate
4. Any additional documents that may be required by your departure/destination/transit country
我就23 Feb申請transshipment license,同一日你會收到‘license application submission notification’嘅email 証明佢哋已經出到你嘅申請表。跟住我25號就收到‘outstanding payment advice’ email 叫我俾錢,幾個鐘之後我就收到個license approval!其實佢叫得你俾錢就係已經得咗😉同一日大王就見埋獸醫同打大佬 - 好好彩所有野都一take過😭 咁果晚就send 埋啲documents 俾新航。點知佢哋幾日都無覆我哋,其實應該無問題嘅但個心就係想佢哋覆一覆,咁2 March我哋打俾佢哋去make sure everything is all good, 兩次都等咗成個鐘先有人聽電話🥲 之前打去半個鐘到就有人聽,可能越嚟越多人搭新航,所以佢哋好忙… 最後全部野搞掂就出發去機場 ~
真係唔好意思 打打下呢個post 已經咁長,我分開另一個post 再分享check in、搭航到最尾到英國嘅過程吖😊
有咩問題都歡迎問我呀 我知嘅都會盡量答🤓
送上等check in時憤怒嘅大王😹 望都唔望吓我 好傷心🥲


No comments:

Post a Comment