Wednesday, May 18, 2022

網友分享 HKG-DOHA-AMS 坐Stenaline

 FACEBOOK PAGE

黎左半個月,真係忙到一頭煙,

畢竟都要離開自己出生地去另一個地方,
到今日先可以分享今次嘅經驗,
30/3Wed
🐶🐶要杜蟲睇醫生加簽文件
(12 0hrs@晚杜蟲+Vet@董醫生)
31/3Thu
朝早去漁農處打大佬,下午打黎話我有小小位錯左要叫醫生簽翻,其他就無問題,話第二日下午準時到拎返就得😆
我返去診所同姑娘講加番啲簽名,同埋叫姑娘講話一定要幫我同董醫生講唔該晒😜
1/4Fri
攞返🐶🐶文件(簡直想大叫又過一關了🤭
2/4Sat
我地兩點幾已經到機場,等Qatar個counter開等Check in ,都幾多人,因為嗰刻得我地一家帶寵物,好多人都走黎問我地帶寵物嘅詳情,話好多親朋戚友都嚟緊去英國,想大概知幾錢同路程,地勤睇哂🐶🐶 針卡,fit to fly, annex form,GB from,船飛,地勤copy好文件同問我地攞針紙同PCR Test,跟住我話Doha同荷蘭都唔使喎,跟住佢哋就即刻check先知話唔使,嚇屎人地個女咩🤭跟手幫我地痴實我用密實袋裝好嘅狗糧同埋水樽喺個飛機籠上邊,用索帶索好飛機籠,跟住就安排帶🐶🐶走去準備佢地上機,我地就同親朋戚友講多陣同say Goodbye!更改了三間航空公司,改了六大班次時間,由in cabin變左in hold,同埋一路都好擔心全民檢測係呢幾日,但好彩無,嗰刻我地終於可以走啦。。。。。。。。。。真係擔心左好多個月,瞓唔到,食唔落,
一日未上機一日都好擔心。。。。。。
19:15~23:10
HKG-DOHA✈️
要係Doha機場等轉機9Hrssss,唔使接🐶,行李同埋🐶會幫你轉埋機,不過要落機搭㗎巴士去機場,嗰度勁大風,好彩我都帶左帽擋一擋😌好多人問係機場甘耐會點,我話我2個小朋友坐下瞓下行下就得,因為我預先同佢2個講我地要帶2個老人瓜🐶🐶黎英國,話今次旅程比較辛苦,話唔只係搭飛機仲要轉機又會係搭車又搭船又搭車,佢哋都應承咗我,話可以🙃
DOHA都幾多人等轉機,所以一啲都唔寂寞🤣
個商場好細,但比香港機場繁忙好多🤪
轉機呢班位好逼好多人😵‍💫😵‍💫
3/4Sun
8:10~13:55 DOHA~AMS✈️
過咗海關我就即刻搵隻狗嘅位置,要去叫人開門比我接返,因為我聽到🐶🐶狂吠我,不過個心就安樂左啲,畢竟都幾十個鐘頭,兩隻孫出世到家下從來無離開過屋企😵‍💫未出過省城,一出省城就海陸空,職員好似好唔得閒咁,我都等左一陣先有人幫我開門接🐶🐶,有個位個啲職員,係全部後生仔黎,我隊哂🐶🐶文件比佢哋,佢哋睇完,就甘係籠出面嘟晶片,我地就出機場,因為我地搭唔切下午班船,要搭夜船,所以係AMS機場都係坐下行下買小小野食,等車黎接我地去碼頭🙃
19:00到碼頭我問職員可唔可以早啲Check in,
佢哋話可以,職員check哂啲文件,我地就又要出境去上船了,兩個小朋友當去旅行勁興奮😆經過甘耐機都唔攰,我不停讚佢兩個同埋🐶🐶都好叻,因為小朋友同🐶🐶平時都好難控制,今次竟然甘勁🥳🥳
22:00-6:30 4/4🚘🛳 @Stenaline
Hook of Holland 到Harwich
上到船,我地放低行李同🐶🐶,因為我地book左🐶🐶跟我地入房,我地check in時職員比左個綠色字牌叫我哋入房掛喺門口話俾人聽我哋有🐶🐶喺房度,就去餐廳食嘢,一路食,船就開始郁,我心就定左小小,因為終於就到啦,畢竟大人細路🐶🐶都經歷幾廿個鐘,食完上返房,沖哂涼,大家都9秒9瞓🤣朝早聽到Morning call,我地準備落船,行出去房,見全部都係帶大狗,跟住過海關吸Harwich個印,我好感動☺️UK我地返黎啦,回家去了
哈哈哈哈哈哈🤣🤣🤣🤣🤣🤣
真係關關難過關關過🤨雖然真係好多關要過,但一齊都值嘅😇
今次走難真係要多謝各Group嘅谷友嘅分享
多謝公主嘅片
無大家我一定唔可以甘樣帶到🐶🐶走到
🚙HK✈️Doha✈️AMS🚘
Hook of Holland🛳Harwich🚖Birmingham
經過攀山涉水海陸空走難到UK
🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇭🇰🇭🇰🇭🇰🇭🇰🇭🇰🇭🇰
加返啲資料比大家🤪
希望大家順順利利💪🏻
要面對HK🇭🇰各種比大家嘅困難
要帶走寵物總會有辦法
人同寵同在🐶🐶
大家要齊齊整整
UK🇬🇧😊
AMS機場搭機場車去荷蘭碼頭Hook of Holland

No comments:

Post a Comment